Mobese Şubat’ta Devreye Girecekti…
Arşive manşet olmuştu… Geçen Ekim ayında müjdeler verilmişti… “MOBESE (Mobil Elektronik Sistem Entegrasyonu) kameralar, KKTC’de de devreye girecek”… “MOBESE kameraların projelendirilmesi ve fizibilite çalışmaları için...
