Siz de Dövünün, Niye Kanser Oluyoruz Diye…
Gıda güvenliği çalıştayını yaptılar… Ben denetim eksikliğini, laboratuvar yandıktan sonra analiz bile yapılamıyor oluşunu dert edip, “o insanlardan utanmayacak mısınız” demiştim. Sonuçlar çıktı. Aman aman…...
