Önder Özen'den transfer açıklaması! - Havadis Gazetesi | Kıbrıs Haber
Cuma, Mart 29, 2024
Spor

Önder Özen’den transfer açıklaması!

Önder Özen'den transfer açıklaması!

Beşiktaş’ın Almanya’da gerçekleştirdiği sezon öncesi hazırlık kampının dördüncü gününde Futbol Genel Direktörü Önder Özen, kaleci Cenk Gönen ve Veli Kavlak basın mensuplarının sorularını yanıtladılar. Dün yapılan planlamaya göre bugün Olcay Şahan ve Oğuzhan Özyakup basın toplantısı düzenleyeceklerdi. Ancak Veli Kavlak’ın Tolga Zengin transferi karşılığında Trabzonspor’a verileceği haberleri sonrası planlama değişti ve bugün Özen, Veli ve Cenk ile birlikte basın mensuplarının karşısına çıktılar.

Bad Saroow bölgesindeki Arosa Otel’de gerçekleşen toplantıda ilk olarak Önder Özen kamp ve Veli Kavlak konusunda yaptığı açıklamada şunları söyledi.

“Hepinize iyi bir kamp dönemi diliyorum. Sizin işiniz de kolay değil. Bunun farkındayız. Antrenman sahasına giderken zorlu bir yolculuk yapıyoruz. Önümüzdeki günlerde bu durumu düzelteceğiz. Bizim açımızdan çalışmalar iyi gidiyor. Hocamız ve futbolcular çalışmalardan memnunlar. Dün arkadaşlarım haber verdi. Veli ile ilgili bazı tasarruflarımız olduğu yönünde haberler çıkmış. Ben duyunca üzüldüm. Veli daha önceki yıllarda da benim övgü ile bahsettiğim bir oyuncudur. Veli iyi veya kötü oynasın, maç bittikten sonra formasını çıkardığında her şeyini sahaya veren nadir Süper Lig oyuncularından biridir. Örnek gösterdiğim bir oyuncudur. Benim için değer taşıyan bir oyuncudur. Takasla bir yere verilmesi kesinlikle söz konusu değildir. Sadece akıttığı ter bile yeterlidir. Önümüzdeki sezon da takımımızda yer alamaya devam edecektir.

Özen transfer çalışmaları ile ilgili şunları söyledi:

“Pedro Franco ile anlaşma imzaladık. Kendisi şu anda yolda. Yarın sabah sağlık kontrolü ve vize işlemlerinin ardında cumartesi öğleden sonra aramızda olacak. Franco bir Beşiktaş projesidir. Geçtiğimiz sezonun 2. devresinden itibaren izleme komitesinin belirlediği isimlerden biridir. Kolombiya’ya gittik, maçını izledik, araştırma yaptık ve uygun olduğuna inandık. Kolombiya genç takımının kaptanlığı yapmaya başladı. Takımın yaş ortalamasını düşürecek bir futbolcudur. Anlaşma şartları da gayet makuldür. Ömer Şişmaoğlu da bir iki gün içinde kampa katılacak. Neden Ömer Şişmanoğlu? Geçtiğimiz sezon Beşiktaş’ta işler yolunda gitmediğinde yedek kulübesinden verim alınamadı. Ömer bu açığı kapatacaktır. Ömer geçen sezon sonradan oyuna dahil olduğu maçlarda skora katkılar yaptı. A milli takım için de aday isimlerden biridir.”

Ayrıca hocamız Bilic’in de bazı istediği isimler var. Görüşmelerimiz sürüyor. İlk planlamamızda futbol federasyonu yabancı sınırlaması ile ilgili kesin kararını açıklamamıştı. Artık karar belli. Saha da 5 Türk oyuncu yer alacak. Slaven Bilic’in de düşünceleri var. Alacağız dediğimiz bir orta saha oyunsunun özellikleri değişti. Bu oyuncunun Türkiye’de bulamayacağız. Almak istediğimiz sol bek artık yabancı düşünmüyoruz. Beşiktaş Yönetimi futbolu profesyonellere bırakma kararı verdi. Bu durum akşamdan sabaha olacak bir şey değil. Teknik direktörümüz, yönetim kurulumuz ve izleme komitemiz ile iş birliği içinde olacağız.”

Özen takımdan ayrılması gündemde olan Almeida hakkında ise; “Bilic bugün Almeida ile bir görüşme yaptı. Oyuncunun sağlık durumu ve arka adalesi ile ilgili bilgiler aldı. Bir sıkıntı yok. Karşılıklı olarak istek olursa Almeida takımda kalacak” dedi.

Özen’in ardından Cenk Gönen basın mensuplarına şu açıklamaları yaptı:

“Kamp çok yoğun geçiyor. Beslenmek, dinlenmek ve antrenman dışında bir şey yapamıyoruz. Yemeklerde arkadaşlar yaz tatilinden bahsetme fırsatı buluyoruz.Ben yeni kaleci antrenörümüzü geçen sene internetten takip ediyordum. İşinde uzman bir insan. Umarım bu sene güzel şeyler başarırız. Ben tecrübe ve yeteneklerimi sahaya yansıtarak elimden geleni yapmaya çalışacağız. Tolga Zengin iyi bir kaleci ve iyi bir insan. Eğer transfer edilirse kendisine şimdiden hayırlı olsun demek istiyorum. Bu yönetim kurulumuzun vereceği bir karardır. İnönü Stadı’nın olmaması bizi etkileyecektir. Ancak taraftarlarımız bizi yalnız bırakmayacakladır. Ben son 3 sezonda 75 maça çıktım. Az da olsa kötü performans sergilemişimdir. Ben de artık belli bir tecrübeye sahibim ve geçmişte ki Cenk’den daha iyi bir Cenk ortaya koyacağım.”

Veli Kavlak ise “Her şey yolunda gidiyor. Sakatlık yaşamadan kamp dönemini kapatmak istiyoruz. İnönü’de bu sezon oynamamamız zor olacak ancak biz büyük bir kulübüz ve böyle sıkıntıları aşamamız gerekiyor. Hocamız Bilic çok iyi bir antrenör. Dün akşam antrenmanında taktiksel antrenmanlar yaptık. Çok yarar göreceğimize inanıyorum. 1-2 hafta içinde daha iyi olacağız. Ben Beşiktaş’ta şampiyon olmak ve Şampiyonlar Ligi’nde oynamak istiyorum. Bunu başarmak için elimden geleni yapacağım” şeklinde konuştu.