Avustralya’nın 2. büyük kenti Melbourne yeniden karantinaya alınıyor
Avustralya’nın ikinci büyük kenti Melbourne’de koronavirüs vakalarındaki artış nedeniyle karantina önlemlerine geri dönüleceğini açıklandı. Victoria Eyaleti Başbakanı Daniel Andrews, yaklaşık beş milyon nüfuslu kentte altı...
