Myanmar’da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi
Myanmar’da 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi. Yerel polis yetkilileri, “Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü”nde, narkotik maddelerin imha...
