AK Parti'nin referandum kampanyası tanıtılıyor - Havadis Gazetesi | Kıbrıs Haber
Çarşamba, Nisan 24, 2024
Türkiye

AK Parti’nin referandum kampanyası tanıtılıyor

Başbakan Binali Yıldırım, Cumhurbaşkanlığı himayesinde, İstanbul Valiliği ve Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Yenikapı Miting Alanı'nda düzenlenen "Demokrasi ve Şehitler Mitingi"ne katıldı. Başbakan Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım, vatandaşları selamladı. ( Elif Öztürk - Anadolu Ajansı )

AK Parti, referandum kampanyasını Ankara’da düzenlenen geniş katılımlı toplantıyla başlatıyor. Başbakan Binali Yıldırım, konuşma yapıyor.

AK Parti’nin referandum kampanyası tanıtım toplantısı Ankara Arena Spor Salonu’nda yapılıyor.

Salona girmek isteyen vatandaşlar, polis ekiplerince oluşturulan üç arama noktasında üzerleri ve çantaları aranarak salona alındı.

Başbakan Binali Yıldırım, eşi Semiha Yıldırım ile birlikte salona geldi.

Otobüsün üzerine çıkan Başbakan Binali Yıldırım, salonun dışında toplanan kalabalığa seslendi.

Yıldırım, şu ifadeleri kullandı: “Bugün Türkiye’nin aydınlık yarınlarına kapı aralayacak, muasır medeniyetler seviyesine ülkemizi ulaştıracak 16 Nisan halk oylaması için resmen kampanyamızı başlatıyoruz. Meydanlardan güçlü Türkiye için, sürekli istikrar için kararımız, ‘Evet’. İşte karar, işte gelecek. Eminim ki kutlu yürüyüşün ilk adımını atan kurucu liderimiz, Cumhurbaşkanımız, bu muhteşem tabloyu izliyor. Buradan Cumhurbaşkanımıza, Recep Tayyip Erdoğan’a selamlarımızı gönderiyoruz.”

Konuşmanın ardından Yıldırım çifti, AK Parti’nin kampanya şarkılarından ilki “Tabii ki evet” eşliğinde Ankara Arena’ya girdi.

Başbakan Yıldırım ve eşi Semiha Yıldırım, salona girişte, turkuaz renkli platform üzerinde yürüyerek partilileri selamladı, salondakilere kırmızı karanfil dağıttı.

Bu sırada AK Parti Gençlik Kolları’nca hazırlanan ve üzerinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın fotoğrafının yer aldığı “Büyük düşünen, güçlü lider” yazılı dev pankart ile üzerinde 15 Temmuz şehitlerinin fotoğraflarının bulunduğu “Kahramanlar can verir, yurdu yaşatmak için” yazılı pankartlar açıldı.

BÜLENT ARINÇ DA PROTOKOLDE

Başbakan Yıldırım ve eşi, protokolde bulunanlar ile tek tek tokalaştı. Yıldırım çifti, Cemil Çiçek ve Bülent Arınç’ın yanına oturdu.

Yıldırım’ın salonu selamladığı sırada AK Parti’nin “Evet diyoruz” adlı yeni kampanya şarkısı çalındı.

YILDIRIM: KUTLU BİR YOLCULUĞA ÇIKIYORUZ

Kürsüye çıkan Başbakan Binali Yıldırım, salonu dolduranlara sesleniyor.

Binali Yıldırım, şu ifadeleri kullandı:

Hepinizi yürekten selamlıyorum. Bizleri izleyen vatandaşlarım, hepinizi en kalbi duygularımla selamlıyorum. Üzerimde bir selam var, emanet var. Ezilenlerin gür sesi, suskun dünyanın hür insanı, göründüğü gibi olan, adam gibi adam kurucu genel başkanımız Recep Tayyip Erdoğan… Size selamlarını getirdim. Recep Tayyip Erdoğan’ın emanetine sahip çıkıyor muyuz?

Bütün şehitlerimizi rahmetle anıyoruz. Mekanları cennet olsun. 15 Temmuz’da hayatını seve seven veren şehitlerimize, Fırat Kalkanı’nda şehit olan TSK mensuplarına ve gazilerimize minnet ve şükranlarımızı sunuyor. Şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyoruz.

Bir eksikliği hissediyoruz. Bütün etkinliklerimizi gerçekleştiren şehit Erol Olçok ve oğlu Abdullah Tayyip’i anmak istiyorum. Mekanları cennet olsun. Bütün şehitlerimizi rahmet ve şükranla anıyorum, mekanları cennet olsun.

Bugün yeniden kutlu bir yolculuğa çıkıyoruz. Yeni bir başlangıç için Bismillah diyoruz. Yarının güçlü Türkiyesini kurmak için ilk adım atıyoruz. Allah yolumuzu, bahtımızı açık eylesin.

Bu millet ne çektiyse rehavetten, durgunluktan, eskilikten çekmiştir. Heyecanımızı, coşkumuzu, hedeflerimizi yeniledik. Asla bitti demedik. Bu yol, zor ve meşakatlidir. Yenilikten kaçanlar tarih sahnesinden yok olup giderler. Korkaklar asla zafer anıtı dikemezler. Alparsarlan’ın planına hayır diyenler oldu. Selahaddin Eyyübi’ye de hayır diyenler oldu. Fatih Sultan Mehmet İstanbul’u fethederken ona da hayır diyenler oldu. Fatih bir çağı kapatmış, bir çağı aşmıştır. Gazi Mustafa Kemal’i düşünün. Samsun’a çıkarken ona da hayır diyenler oldu. Anadolu’da yeni bir ruh inşa etti.

Bize her daim hayır diyenler oldu. Siz siyaset yapamazsınız dediler. Hayır, Recep Tayyip Erdoğan milletvekili olamaz, muhtar bile olamaz dediler. Millet olacak dedi. Onlar her reformda hayır dediler. Biz evet dedik, yolumuza devam ettik. Siz cumhurbaşkanı seçemez dediler, biz seçeriz dedik.

Gezi olayları provokosyondur dedik, hayır dediler, 17-25 Aralık kumpastır dedik, hayır dediler. 15 Temmuz’da yıkamazsınız, bölemezsiniz dedik. Biz onların hayırlarına evet diyerek bugünlere geldik. Biz çekinseydik tarih ve millet bizden hesap sorardı. İnanın, Allah bizden hesap sorardı.

Bizim siyatemizde  korku yok. Bizim siyasetimiz cesur siyasettir. Bizim siyasetimiz yenilik siyasetidir, değişim siyasetir, heyecan siyasetidir, tazeleme siyasetidir, reform siyasetidir. Bizde zorlama, tehdit yok. Korku yok ama korkutmak da yok.

Bizde kutuplaşma, ayrıştırma yok. Biz dilden değil, gönülden, kalpten evet istiyoruz.
Vatandaşlar sandığa gittiklerinde tüm kalbimle evet diyerek pusulaya evet mührünü basacak.

Kampanya için hazırlanan kliplerde MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin görüntüsü de yer alacak.

Ayrıca Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın mesajı da okunacak.

40 bin kişinin katıldığı tanıtım toplantısını yaklaşık 500 basın mensubu da izliyor.